تعرفه و قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه مراقب کلاهبردارها باشید
نوشته شده توسط : عابد


قیمت لوله بازکنی

همه ما در طول زندگی با مشکل چاه گرفتگی و بوی بد فاضلاب مواجه می شویم که بسیار عذاب آور می باشد. برخی از چاه گرفتی ها بسیار سطحی می باشند که با توجه به آموزش های لازم در مقاله چند راهکار ساده برای بازکردن لوله فاضلاب در منزل! می توانید به راحتی گرفتگی لوله فاضلاب را بر طرف کنید. اما گاهی اوقات گرفتی لوله فاضلاب به گونه ای است که با ترفند های خانگی برطرف نخواهد شد و باید هر چه زودتر با شرکت ها و یا تاسیساتی های معتبر تماس گرفت تا تیم با تجربه آن شرکت وارد عمل شوند. در این میان به دلیل وجود شرکت ها و یا مغازه های مختلف در اطراف محل زندگی و گوناگونی دستمزد و قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه دچار سردگمی می شویم که در ادامه مقاله قصد داریم در زمینه قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه نکات مهمی را برای شما بازگو نماییم.

عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه:

نوع گرفتگی لوله فاضلاب: به طور کلی گرفتگی لوله فاضلاب به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ گاهی ممکن است بر اثر بی احتیاطی خودمان و یا همسایه خود، لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شوند و آب از راه آب های حمام، دستشویی و یا ظرفشویی تخلیه نشود. در این صورت قیمت لوله بازکنی برای هر بخش متفاوت می باشد و می بایست با توجه به مکان مورد نظر و همچنین نوع گرفتگی قیمت نهایی را تشخیص داد. گاهی با یک فنر زنی گرفتگی لوله برطرف می شود اما همیشه اینطور نیست!

کیفیت و زمان خدمات: از عوامل مهم دیگری که می توان در تعیین قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه تاثیر گذار باشد کیفیت و نوع خدمت رسانی می باشد. گروهی از تاسیساتی ها خدمات خود را به صورت شبانه روزی به مشتری ارائه می دهند که همین امر موجب افزایش قیمت می گردد.

تخلیه چاه فاضلاب: عامل دیگری که بر قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه موثر می باشد تخلیه چاه فاضلاب می باشد. یعنی وضعیت به گونه ای می باشد که با یکبار فنر زنی گرفتگی لوله فاضلاب برطرف نمی شود و مشک پر شدن چاه فاضلاب می باشد که البته این مورد برای خانه های قدیمی می باشد که هنوز به فاضلاب شهری متصل نشده اند. اقدام به تخلیه چاه هزینه بیشتری نسبت به فنر زنی دارد.

منطقه: قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه در هر یک از مناطق و یا محله ها متفاوت می باشد. برخی از مناطق ممکن است از شرکت های خدماتی محروم باشند و در صورت بروز مشکل به تاسیساتی های موجود در محله خود مراجعه کنند که لزوما ممکن است مهارت کافی در این زمینه را نداشته باشند و حتی پول بیشتری نسبت به شرکت ها دریافت نمایند. پس هنگام اقدام به تماس با تاسیساتی ها از کار بلد بودن و تضمین دادن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات در زمینه هرگونه خدمات منزل روی آن کلیک کنید و اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورید.





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: